donderdag 4 september 2008

Weer terug van vakantie

Hallo allemaal,

Ik ben terug van een heerlijke vakantie in Kroatie en Oostenrijk. We hebben zelfs nog een uitstapje gemaakt naar Venetie. Vanuit Kroatie ben je met een boot in 2.5 uur in de haven van Venetie. Wat een prachtige stad! Echt helemaal geweldig. We waren met een camper en hebben dus een rondreis gemaakt.
Om nog even na te genieten hier een paar foto's.
Ik heb nu nog een paar vrije dagen. Maandag begint het gewone leven weer....


I'am back from vacation at Croatia en Austria.
We also make a trip to Venice! With a boat from Croatia it's 2.5 houre. What a beautiful romantic city.
We travel with a mobile home.
Enjoy a few photo's! A nice memory from a great holiday. Monday strarts 'normal' life....









6 opmerkingen:

Twa zei

Welkom thuis! Zo, je kan er weer een tijdje tegenaan.
Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.

casa nostra zei

welkom thuis! leuke foto's heb je gemaakt. wij zijn deze vakantie ook in Venetië geweest, ik herken het brugje van de 2de foto. nog een paar daagjes en dan mag je dus ook weer gaan werken..... went snel hoor!

Marja Rijnsburger zei

Mooie foto's en een fijne vakantie gehad zo te zien. Geniet nog van het weekend en dan maandag weer alles gewoon.
Went snel zoals Wil hierboven al schreef.
groetjes

marga zei

Welkom terug. Mooie foto's heb je gemaakt.....zo te zien hebben jullie het naar je zin gehad!!!!

Jeanette zei

haha..ik zit je foto`s van kroatie te bekijken maar ik zie venietie?? ik denk ik lees de tekst nog maar eens goed en ja hoor ik lees er natuurlijk weer helemaal overheen. want je bent met de boot dus zo van kroatie bij venietie, wist niet dat dat zo dicht bij was. zo aan je foto`s te zien heb je het goed naar je zin gehad en ook nog eens prachtig weer, welkom weer in blogland!

Rumour has it zei

Venetië is nog een vakantiebestemming die op onze verlanglijst staat... en ja, waarom zouden we er niet ook Kroatië aan vastplakken! Die gebieden hebben we nog nooit verkend. Prachtige foto´s!