maandag 17 november 2008

Begin oktober komen de eerste kerstspullen alweer voorzichtig in de schappen van vele winkels.
Ik moet daar altijd aan wennen. De zomer lijkt nog maar zo kort geleden. Het zien van al die spullen doen mij beseffen dat het jaar alweer bijna voorbij is, en dat vind ik altijd even slikken.
Maar goed nu zo half weg november begin ik al die leuke sfeervolle spullen toch erg leuk te vinden. Vooral armelui zilveren dingen vind ik erg mooi en leuk!
Wat een mooi lief puntje he!





Begin november deed ik mee aan een herfstswap van het forum waarop ik vaak te vinden ben. Het thema was help je 'swapsister de winter door'. Van mijn swapsister ontving ik een doos vol mooie spullen waarmee ik de winter wel door kom. Nog niet alles heeft een plekje maar dit zinken hartje, prachtige handgemaakte zeep en mooie label hebben een mooie plek onder het stolpje.





Hebben jullie ook al wat kerstspulletjes gekocht??

English:
In the shops you can find a lot of cristmas decoration...
Specially this year i like poor man silver.

In the begin of november i did a autumn-swap.
I get a box full great things!

6 opmerkingen:

marga zei

Leuk, dat puntje.
Mooie spulletjes heb je gekregen van je swapsis.......geniet er van!!!!

Jacoline zei

Ziet er allemaal reg gezellig uit. Kerst is echt heerlijk.

Blue Cottage zei

Leuke spulletjes heb je om de winter door te komen.
En op je vraag of ik al kerstspulletjes heb gekocht....
Veel te veel ;)
En het duurt nog even voordat het kerst is...
Gr Cobi

Ps. gelukkig is het op 't forum weer rustig, maar ze missen me niet (denk ik).

marga zei

Mooi puntje......hier begint ook langzaam de kerstsfeer te ontstaan.
Fijn weekend

Rumour has it zei

Je swap-cadeautjes zijn tof! Leuke stolp heb je trouwens op tafel staan.

Ineke Original zei

Wat leuk!