dinsdag 10 februari 2009

Getagged

Ik ben door Marga van de blog Huismuz getagged. Neem een kijkje op haar blog de Huismuz.

De opdracht is plaats de 4e foto uit de 4e map van je computer.
Dat is een foto van mijn kat Mika. Op een vroege ochtend zat zij heerlijk naar buiten te staren. Zo kon ik haar goed fotograferen. Ik kreeg zelfs het idee dat ze het leuk vond.



Ik geef de opdracht niet door, je mag het zelf weten als je het leuk vindt om deze opdracht op je blog te plaatsen.

Groetjes Suzanne

7 opmerkingen:

Heidi zei

Ach, wat een mooie foto...ik heb ook eens zo'n poes gehad!
Bowie heette hij, was een kruising tussen een pers en een gewone poes!
Leuk om weer eens te zien....

groetjes Heidi

M. zei

Super foto,hier alleen rooie katen maar manlief wil ook nog eens zo'n grijze...

fijne week!!
groetjes manuela

Freekje -Buitenleven in de Binnenstad- zei

Hoi, leuk dat je op m'n blog langs kwam. Ben ik natuurlijk nieuwschierig en ga direct een kijkje bij jou nemen :)
Mooie kat, en past prima bij je interieur! haha

Groetjes Freekje

Mayflower zei

Hoi Suus,

Via de Blog Be-Home kom ik hier op jouw mooie Blog. Ziet er heel leuk uit. Wat leuk wat je met die postzakken heb gedaan, ik heb ook nog zo'n postzak, die hangt bij mij in het tuinhuisje, maar dit brengt me wel op ideëen.
En wat en prachtige foto van jullie poes.
Ik kom hier zeker vaker even langs.

Groetjes Mea

marga zei

wat een mooie poes.........leuke foto!!!!

Yvonne zei

Wat een prachtige kat en een prachtige foto !!!!!!
Mooie blog heb je, ga je gelijk maar volgen :-)
Groetjes Yvonne

Anoniem zei

prachtig kat:)een leuke decoratie uw wonen:)