maandag 29 november 2010

Kerstknutsels

Met dit heerlijke winterweer kom ik al helemaal in de stemming voor kerst.

Afgelopen zondag ben ik samen met mijn zusje en moeder naar de Oldstuff Shop geweest.
Er was een leuke kerst opendag! De winkel was erg sfeervol en ik heb leuke ideetjes opgedaan. Ik kwam thuis met leuk kerst lint en mooie servetten. Ik zal jullie daar later nog wat foto's van laten zien.

Marianne van de blog verrassendgoed heeft een leuke give a way.
Ze geeft 2(!) prachtige pakketjes weg om helemaal in de kerststemming te komen.
Kijk op haar blog om ook mee te doen http://verrassendgoed.blogspot.com/ Klik op de foto van kunstschaatsen rechts hiernaast.

Deze puntjes in kerst stijl heeft mijn zusje gemaakt.
Leuk zijn ze he! Ze heeft ze gemaaakt voor haar (web)winkeltje Le Fleur de Lis.
Ze staat met brocante spulletjes en zelfgemaakte kerstspullen op een kerstmarkt in Ter Apelkanaal. Info volgt!

Neem een kijkje op haar webwinkel!
http://lefleurdelis.marktplaza.nl/



9 opmerkingen:

theeleuten zei

Hoi dat zijn leuke puntjes......gezellig bij Old Stuff....de laatste tijd hebben ze regeltmatig de deuren open op zondag! Gezellig lijkt mij!
Ja met dit winterse weer krijg je nog meer als andere jaren de kerstkriebels....

Fijne week....groetjes Evelien

Home and Lifestyle zei

Ik heb al regelmatig bij The Old Stuff Shop besteld, maar ik wist niet dat ze zo nu en dan de deuren open gooit! Dat zal inderdaad smullen geweest zijn!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Fia zei

Wat vind ik dit toch leuk ze zijn zo schattig en je kan er zoveel mee doen.
Echt geweldig!!!!

Jeanette zei

Ze zijn super schattig de puntzakjes met muzieknoten. leuk dat je zus een webwinkel heeft. Ik wist ook niet dat the old stuff de deur wel eens open gooit, beter in de gaten houden dus.

Fijne week, lieve groet, Jeanette

basiclabelSweden zei

Wat een heerlijk winkeltje lijkt me dat Old Stuff.... Gezellig dat je al vroeg de kerst kriebels krijgt.

liefs uit Zweden

yeyita zei

Casualmente he llegado a su blog y me ha encantado.
Saludos Yeyita.

lia zei

Hoi Suus, leuk dat je weer terug bent. Pas geleden had ik verschillende blogs verwijderd die al een hele tijd niet meer aanwezig waren, maar ga je weer direct toevoegen.

Groetjes Lia

Béa de Caracas zei

Wat een moie blog U heeft!
Groetjes van verder...

Tanja zei

Heb je een patroon voor de puntjes?