woensdag 1 oktober 2008

Krijtverf

Afgelopen week het product krijtverf ontdekt. Krijtverf is verf met een hoog krijt gehalte. Dit maakt de verf veel matter als gewone verf. Het komt ook veel zachter over.

De kandelaars waren zwart. Nu zijn ze geverfd met kleur Mauve van Painting the Past.
De hortensia was in de aanbieding bij een tuincentrum. Die kon ik niet laten staan voor zo'n klein prijsje.




Ik had al een tijd een oude lamp in de schuur staan voor een metamorfose.
Na een flinke schuur beurt en een grondverf begon het al iets te worden.
De kleur is Stone van Painting the Past.




Ik twijfel nog of ik de lamp zo laat of op sommige plekken ga doorschuren.
Wat denken jullie?

9 opmerkingen:

vosgesparis zei

heerlijk he zo'n beetje rondriommelen met een pot krijtverf, t dekt overal zo lekker op dat je alles wel even wilt verven.. Je kandelaars zijn erg mooi geworden,

marga zei

Vind je kandelaars en ook je lamp erg mooi geworden. Wat zo'n likje verf al niet kan doen!!!!

casa nostra zei

ziet er allemaal prachtig uit. ik ga wel voor het doorschuren, vind dat altijd net iets meer hebben.

Anoniem zei

Hee Suus! Ja, super he, die verf van PTP?! De verfwinkel hier in het dorp verkoopt het, zoooo verleidelijk! Ik vind de lampenpoot erg mooi. Hou persoonlijk erg van doorschuren...;-)

Anoniem zei

Heerlijk die PTP verf, maar soms erg moeilijk om een kleur te kiezen aangezien ze zo'n ernorm assortiment aan mooie kleuren hebben.

Unknown zei

Mooie kleur dat mauve. Heb je er een grote pot van gekocht of zijn er ook proefpotjes van te krijgen?
groetjes,
Marianne.

Rumour has it zei

Ik ben niet zo dol op dure merken, maar wel op de verf! :)
Ik gebruik vooral kalkverf voor meubels en die geeft ook zo´n mooie matte look.

I. zei

Mmm, je kandelaars zijn erg mooi geworden. Doorschuren zou misschien wel mooi staan, maar dit 'strakke' past toch ook wel in jouw huis, vind ik...!

Fijn weekend!

Anoniem zei

je kunt de kleuren van painting the past ook bij www.goedhuysverf.nl bestellen scheelt weer geld in deze krappe tijden, ik zelf blijf altijd trouwe fan van de farrow and ball verven